Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Vandaag ben ik naar het Holland Food & Flowers in ons dorp geweest. Bij de echte WestFries beter bekend als de Floor. Ik was op stap met mijn moeder, zuster en Canon 30D. Moeder van 85 had kaartjes -dacht ze-  maar bij de kassa bleek, dat ze deze had moeten downloaden. Daar had ze nog nooit van gehoord…wat was dat voor kul….maar de behulpzame dames gingen direct aan de slag en printten de tickets.

Woensdag ga ik met Joke en mijn Canon 7D naar de Floor, maar vandaag had ik de 30D in mijn tas gedaan. Deze camera heb ik een aantal weken terug gekocht op Marktplaats voor een leuk prijsje. Ik heb de Plastic Fantastic erop geschroefd, diafragma op 1.8 gezet en daar moest ik het van mezelf mee doen. Ik mocht van mezelf alleen met de ISO spelen.

Dat was dus leuk, mijn voeten moesten weer zoomen en ik leerde mijn camera spelenderwijs kennen. Leuk om zo te fotograferen!

_MG_0132

_MG_0136

_MG_0142

_MG_0143

_MG_0167

_MG_0184

_MG_0191

_MG_0195_MG_0221

_MG_0228

_MG_0197

_MG_0236