Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Dit jaar zou ik géén foto’s maken…dus ik had alleen de 100D in de tas. Maar ik kon het niet laten. Het was weer té leuk, de paarden, de koetsjes, de prachtige kleding..

harddraverij-1890 harddraverij-1857 harddraverij-1912

Maar belangrijker was dit jaar de herkansing van het Vuurwerk fotograferen, wat als afsluiting altijd in Enkhuizen is. Twee jaar terug ging het helemaal mis. Ik was zo goed voorbereid ( dacht ik) maar een totaal verkeerde lenskeuze.

harddraverij-5302

F8 1/8 seconde 100 Iso

harddraverij-5263

F8 1/8 sec 100 Iso

Nu dus opnieuw heen en deze keer staan de pijlen er wél goed op. Toen de camera eenmaal stond was het een kwestie van af en toe de sluitertijden veranderen drukken op de afstandsbediening. Te lange sluitertijden, wat je toch heel vaak leest, geeft teveel overbelichting. Ik heb ze dus kort gehouden met prima resultaat

Alle foto’s staan op Flickr