Tags

, , , , , , ,

Laatst zijn we naar Diergaarde Blijdorp geweest in Rotterdam. De IJsberentweeling was té leuk en die wilden we graag zien. Ze waren goed op dreef en speelden volop. Moeder IJsbeer heeft het maar druk met de twee belhamels.

Blijdorp-0057

Zelf vond ik Blijdorp geen mooie dierentuin, maar daar verschilden de smaken over. Een aantal van onze groep vonden het wel een mooi aangelegd park. We waren het wel met elkaar eens, dat de bewegwijzering gewoon slecht is, en het aantal dieren wat je kunt zien veel te weinig is. Natuurlijk, dieren poseren niet op commando, maar veel hokken waren helemaal leeg: geen aap, tijger of leeuw te zien. In het aquarium had ik me verheugd op de papegaaiduikertjes en koningspinguïns, maar de ramen waren zó vuil, dat je bijna niets kon zien. Ik was blij dat ik weer uit het aquarium was….wat een lang stuk lopen is dat…ik werd er niet vrolijk van. Maar de IJsbeertjes Sizzel en Tods maakten een hoop goed…

Alle foto’s staan op Flickr

Blijdorp-0172

Blijdorp-0173

Blijdorp-0286

Blijdorp-0257