Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sinds donderdag heb ik als tweede body de Fujifilm XT-10 ( zilver) in mijn bezit. In de eerste instantie wilde ik mijn Canon 100D met Lensbaby en groothoek houden, maar in de praktijk bleek dat heel onhandig. Deze maand is er een prima Cash-back aktie en de camera kwam met een zoomlens, de 16-50 mm.

Vanmiddag even langs de dijk om te kijken of alles goed werkt…test test test

testen is serieus werk

testen is serieus werk

De nieuwe lens is ingesteld op 16 mm

De nieuwe lens is ingesteld op 16 mm

Dit is de 18-135 op 18 mm

Dit is de 18-135 op 18 mm

Camera op automatisch, er komt een kant-en-klare Jpeg uitrollen

Fotografie met tegenlicht

Camera op automatisch, en komt een kant-en-klare Jpeg uitrollen

Camera op automatisch, en komt een kant-en-klare Jpeg uitrollen

Tegenlicht opname

Tegenlicht opname, camera op RAW

Foto met lensflair, wat hier m.i. niet misstaat

Foto met lensflair, wat hier m.i. niet misstaat

De lens zit bijna tegen de  narcissen aan, en toch stelt ie goed scherp

De lens zit bijna tegen de narcissen aan, en toch stelt ie goed scherp

Ik moet me nog even in de gebruiksaanwijzing verdiepen, want er zijn een paar dingetjes anders ( =minder knoppen op de bovenkant) maar dat gaat wel goedkomen. Ik zet mijn 35 mm op de XT-10.Lekker retro en superhandig om mee te nemen. Het gaat helemaal goedkomen tussen ons…ik voel het…