Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Deze Macro Extension tube van Fuji heb ik al een tijdje liggen, maar nog niet getest. Vandaag mocht ie mee in mijn tas, samen met de nieuwe i-gotU GT-600 travel logger

fujifilm-mcex-16-macro-extension-tube

i-gotu-gt-600-high-end-usb-gps-travel-photo-sports-b-logger

Joke en ik namen de boot naar het Zuiderzeemuseum om een mooie wandeling te maken. Ik had niet gekeken welke lens er op mijn camera zat ( slim!!) en tot mijn verrassing bleek het de 55-200 te zijn.

Nu is het natuurlijk niet echt handig om met macro aan de gang te gaan terwijl je je bij het IJsselmeer bevindt met een pittig windje. Maar ja, wat maakt het ook uit…dus de Extension tube op de lens gezet en aan de slag gegaan

Macro adapter-6198

Ik ben zeer, zeer tevreden over het resultaat. Ondanks de wind zijn de foto’s goed gelukt. Ik heb ook in het gras gelegen en in rare standjes gestaan met onderstaand resultaat. (maar deze foto’s mogen NIET gepubliceerd worden door JBB)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ook de travel-logger heeft het goed gedaan, en gelukkig heeft ie niet vastgelegd waar we koffie met appeltaart hebben gegeten, want dat was geheim!

19-4-2016 16-53-49